2. marraskuuta 2012

future

Heijj:) Kaikki viikot menee enkä huomaa mitää!? Taas on perjantai ja viikolla ei tapahtunu mitää.
Tänää olin evelle käytii kaupassa ja oltii vaa tuola kylillä.Sitte mentii takas evelle siks aikaa että lähetää oloiltaa katottii sitte salkkarit ja lähettii.Sielä oli aika paljo väkeä mutta enimmäksee olin sitte eevan ja even kans.Lähettii even kans joskus siinä kymmeneltä ku ei sielä enää oikee ollu mitää.Menin sitte vaa kotii ja katoin bb ja tulin dataamaa:) 

Aattelin kertoa mitä oon aatellu ylä-asteen jälkee vaikka oonki vasta seiskalla mutta kai sitä voi jo nyt päättää mitä tekee seuraavaks vai voiko:o?Nojoo aluks oli tarkotus käyä lukio ja lähteä opiskelemaa eläilääkäriks jos olisin päässy,mutta sitte jotenki enää ei innosta yhtää lähteä hoitamaa mitään eläimiä.Sitte aattelin leipuria/kokkia mutta eii...Nyt oon melkovarma että lähen opiskelemaan kampaajaks tai kosmetologiks.Tänääki kahtoin semmosta kampaaja ohjelmaa ja mun kampaaja kuume nousi entisestää!Mutta jos nyt keskittyis vielä tähä koulukäyntii että sitte ois jopa mahollisuuksia päästä johonki kouluun...

Huomenna aattelin tehä sellasen hiuspostauksen jos saan aikaseks...Haluisin jotai uutta näihi mun hiuksiin niin oon aatellu laittaa platinablondi raitoja jos siitä tulis jotai väriä ja vähä erinäkösetki:) 
 Viikonloput kaikille!:)
                             
                                                                          -lyydia-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti