8. huhtikuuta 2013

En halua stressaa ku voi kaiken voiman säästää iloon

Heippa!

Nyt on kyllä niin kesäfiilis. Haluan jo pistää kaiken mailman kesähepeneet päälle ja lähteä rannalle. Sulais nyt vaa nuo viimesitki lumet ja loppuis yö pakkaset!
Musta tuntuu jo valmiiks että tää koko postaus tulee olemaan mun kesäfiilistelyjä mutta koitan malttaa ja hehkutan vasta sitte ku tuota lunta ei oo yhtää ja ollaa toukokuun puolessa välissä. 

Viikonloppu meni aika lailla rauhallisissa merkeissä kotona kuvaillessa ja leipoessa:)



  Leivoin siis mutakakkua. Ylläriks se onnistuki ihan hyvin,vaikka mulle on aina sanottu että se on kauhean vaikea tehä mutta ei se sitte ollukkaan! Kannattaa kokeilla oli nimittäin herkkua (;








Tänään sitte aamulla kouluun ja jakso vaihtu. Olin ihan sekasin eikä mulla ollu melkeen mitään kirjoja mukana,ups. Eipä se mitään koko päivä meni ilosissa merkeissä varmaa siks ku väsytti niin paljon. Nyt illasta oon vaan oleskellu kotona ja tein uutta herkkua nam! Haha taas tuntuu että koko postaus on ruasta kertomista:D  

JOGURTTI-HEDELMÄ JÄTSKI

Kahteen jätskiin tarvit
2 hedelmää oman maun mukaan ja myös jogurttia 2 purkkia.
2 muovimukia. 
Rupea täyttämään muovimukia vuorotellen jogurtilla ja hedelmillä.
Lopuksi upota joku kestävä tikku jogurtin sekaan vie pakkaseen ja anna jäätyä.
Nauti!



Ihanaa viikkoa teille! 

 :lyydia


4 kommenttia: