1. toukokuuta 2013

May



Heippa! 
Kirjottamine on vähä jääny ku olin Helsingissä kattomassa Justinia,joka oli jotain nii mahtavaa ettei sitä voi ees selittää  Lisään myöhemmin kuvia sieltä koska nyt mun kuvat oli niin huonoja , nii ootan että saan Even kameralla otetut kuvat. Käytiin sitte sillon lauantaina shoppailemassa ja olin varautunu että tuhlaan koko omaisuuden mutta emmää sitte ostanukkaa ku kaks paitaa kengät ja huivin. Ilta päivällä sitte meijä juna lähtiki ja ku pääsin kotia nii oisin voinu nukkua viikon putkee kun jalat huusi halleluujaa ja muutenki oli nii väsyny olo. 

Hei muuten hyvää vappua ! Mun vappu oli kyllä jotain aiva muuta mitä olin aatellu. Oli tarkotus viettää rauhallinen tyttöjen ilta Even kans mutta sitte tuli pari muuttujaa ja se oliki jotain aiva muuta. No mutta siitäki selvitty vaikka hiukset haisee vieläki vappuväreille ja koko huone on täynä ilmapalloja? 

Viettäkää hauskaa vappua ja olkaa kiltisti!





  :lyydia


2 kommenttia: